Jij hebt een waardevolle stap gezet op weg naar een hoge positie in de Google zoekresultaten. Een hoge positie die bestand is tegen Google updates, doordat je deze positie gaat veroveren door het leveren van kwaliteit. Een hoge positie in Google betekent veel kliks, veel bezoekers en veel omzetkansen. Klinkt dat goed?

Jouw exemplaar van ‘Versla Google’ zit nu in je mailbox.

Download het SEO E-Book en de 4 V verkoop methodiek

Zoals beloofd geef ik je nu alvast de eerste SEO tip:

Linken vanaf sociale media
Door wekelijks meerdere berichten te plaatsen op al je sociale media kanalen, zorg je ervoor dat je ‘in beeld’ blijft bij je doelgroep. Immers: uit het oog is uit het hart. Blijf relevante informatie delen en wissel het soort berichten af, zodat je verfrissend blijft. Elke keer dat er doorgeklikt wordt naar je website telt weer mee voor je ranking. Elke keer dat je bericht voorbij komt, bewust of onbewust, wordt je onderneming bekender en vertrouwder voor de sociale mediagebruiker. M.i. is dit een leuke tip om het verbeteren van jullie ranking mee te starten.

Extra bonus:
Het is een uitdaging om Kijkers om te zetten naar Kopers. Daar zijn bepaalde stappen voor nodig. Om jou te helpen om dit proces effectief te laten verlopen, ontvang je als extra bonus de Succesverzekerde 4V’s methodiek. Hierin staan de stappen van Verleiding tot aan Verkoop uitgeschreven. Volg deze methodiek en zie het aantal Kopers stijgen. Succes!

Met vriendelijke groet,

Wallbrink Crossmedia
Arnhemsestraatweg 19
6881 NB Velp
Nederland

026-8405644
info@wallbrinkcrossmedia.nl

John Wallbrink, wij maken zelfs een digitaal restaurant voor Samen Digitaal Dineren. 

‘A MIND IS LIKE A PARACHUTE: IT DOESN’T WORK IF IT IS NOT OPEN’

 

Out-of-the-boxdenken vereist flexibiliteit en het loslaten van bestaande concepten, hoe succesvol ook. Door elke keer volledig blanco in een klantrelatie te stappen en onbevangen te luisteren naar de klantbehoefte kan díe openheid gecreëerd worden waarmee de klantbehoefte optimaal bediend kan worden. Controverse wordt door de mensen van de Wallbrink Crossmedia Groep nimmer geschuwd; pure intuïtie en commercieel fingerspitzengefühl vormen de leidraad voor elk nieuw klantgesprek.